Történetek a hétről.

Két napja amit már régóta tervezek, miszerint meglátogatom a hatvani serfőzdét, sikerült. Kis főzdéről van szó, láger, búza, barna a termék skála, nyilván vételeztem, fogyasztásuk folyamatban, képek, betűk formájában osztani fogom. Ott létem alatt felfedtem magamat, így kaptam "szűz" címkét, a kupak bukó, sajnos műanyag falakon de legalább frissen töltve.

Furcsa "fordított" helyzet, fogyasztás előtt már osztom.
Látvány főzde.
Pazar technológia.













Aztán következett a mai nap, munkám kiszólított Szlovákiába. Hazafelé kanyarodva, tudatosan 8) jött velem szembe egy Tesco. Szlovák termékek száma, nagyüzemi gyártók több mint tíz, illetve találtam egy kraft gyártót is melynek kupakja már megtalálható  a sorban, Karpat néven ismert. Aztán elértem a külföldi termékekhez, kis híján könnybe lábadt a szemem a gyönyör látványától. Amerika, Ázsia, Európa félelmetes választék. Belga apátsági sörök kevesebb mint egy Euróért, a legdrágább az amerikai Sierra Nevada, torpedó nevezetű terméke került 4 Euróba, de még 3 sör kivételével az összes kevesebb mint egy Euró. A számla végén levonva a felkészületlenségemet, melynek ára 3szor0,35 azaz 1Euró5Cent, nejlon szatyor formájában. A blokk végén 33Euró áll, melyből 29 üveg sör keletkezett, átlagosan 1,13Euró per üveg, kicsivel több mint 300Huf darabja. Tekintve az itthoni árakat, ha külföldi sörökről beszélek és nyilván nem a könnyen elérhető darabokról, minimum 500Huf-tól fölfelé a csillagos égig.

Tele lett.
Ennek a tükrében, az elköltött 10ezerHuf meg egy kicsinek, ami 131 kemény Forint, rengeteg vizuális támogatású betűformálást láthattok. Természetesen ezáltal szép számmal növekszik a kupak és címke gyűjtemény. De mielőtt belenyitok az eddig emlegetett sörökbe, van még itthon 6 másik, elfogyasztásra váró.
 

Megjegyzések