Az ígéretek útján.

A mostani írásommal egészen a tavalyi év derekáig visszakanyarodok, de jut az ide évből is bele olvasnivaló. A múlt évben és a 18-as esztendőben is volt szerencsém több sörfőzéssel kapcsolatos helyszínt meglátogatni, és mint hithű sörivó ezen tartózkodásaim által söröket is hozni. Viszont ezek a főzetek még büszkén hordozzák kupakjaikat, ugyan is anno ígéretet tettem, miszerint ahogy azt szoktam, majdan betűkbe és pixelekbe formálom őket. Eljött hát az idő, de kiknek is köszönhetem a mai betűformálást. Lássuk csak kronológiai sorrendben. A legelső történet amit megemlítek az a leleszi sörfőzés, a neten találtam és mivel a sörnek a főzésével is számolok a közeli jövőben, így nem volt kérdés számomra a megjelenés. Tanulságos napok mellett barátságok is születtek s korábban örömmel írtam az ott zajlott dolgokról, olvasható formában itt láthatjátok. Amellett, hogy segítő kezet nyújtottam a főzés folyamatában, ami három fajta főzetet alkotott, kaptam a korábbi főzések üvegtölteteikből is. Összességében öt üveg pohárfoglaló betűivel és pixeleivel "tartozok". A folytatásban a helyszín nem változik, maradunk Tarnaleleszen, a történethez hozzá tartozik a Balaton17 sörfőzde kettő vezér alakja is. Ők mutatták az irányt, hozták az árpát a komlót és az élesztőt, illetve alkották meg a receptet. Korábban már hallottam felőlük, de még nem kóstoltam a főzeteiket, hát itt nyílt a lehetőség és itthonra is került az akkoriban 4 darabszámos szortimentjükből, mert közben meglepték a nagyérdeműt még egy főzettel. Szóval 5 üveg "tartózásom" van. Eddig a tavalyi esztendő mondanivalóját írtam, most következzen az ide év. Mind a kettő történet a munkám által kerekedett ki, szoktam tekergetni a kormány kicsiny hazánkban és néha néha tudatosan megtekintem a térképet hátha útba esik valamelyik sörfőzde. Emígy történt, hogy a Guri sörfőzde felé vettem az irányt, ez annyira spontán történt, hogy nem szóltam előre és még csak fényképező sem volt nálam. Villám látogatásom során volt szerencsém körbe nézni, vezetőként a tulajdonos és egyben sörfőző mester aki megmutatta az üzemet, nem a legjobb időpontban érkeztem és ugye én éppen úton voltam, így felvérteztem magam a főzde jó pár termékével amiből kettő üveges "az utolsó kettőt volt szerencsém magamhoz venni". Az ígéretem itt több rétű, nyilván a már birtokolt sörök megírása fényképekkel támogatva, illetve egy lebeszélt főzde látogatás. Ezen elképzelésem remélhetőleg hamarosan időpontot ölt. Végül az utolsó "tartozásom" amit ismételten a kormány tekergetésével értem el, de itt már előrelátó módon egyeztettem az érkezésemről. A helyszín Zalaegerszeg városa és az Elf sörfőzde, ezen írásomat ←ott olvashatjátok. Egy fiatal és egyben gyönyörű főzde ajtaja nyílt meg előttem, ott jártam alkalmával a teljes szortimentet a magamévá tettem, már hogy, kupakkal zárolt üvegekben, melyeknek a száma négy, tehát itt is egy négyes "tartozásom" van. Összesítve a írás említéseit a 16-os szám jön ki, ez esetben csak kisebb meglepetést hordoz az elkövetkezendő sörök kiléte, de nem húzhatom tovább a tornyosuló főzetek sorát. Az elkövetkezendő napokban a sorrend leosztva, ők fognak következni. 

Megjegyzések