Lidl Harcos ipa

Már igen lecsenget az újdonság érzete, de miután pont kerestem még kettő kupakot a harmadik sorba és tegnap betévedtem az egri objektumokba, így adott egy a kettőből. Miután megittam és elkezdtem megírni a blogot hát nézelődtem a hazai sörös berkekben, mindenki poharát megjárta már és mindenkinek tetszett, akárcsak nekem. Viszont arra vonatkozólag, hogy kinek az üstjét kellene dicsérni, nem találtam egyértelmű nyilatkozatot a felmerült sörfőzdék sokaságának ellenére sem.
Miután ilyen kellemes kortyokat töltött a poharamba, így a testvéreit is majdan meg fogom kóstolni.

Tiszta komló aroma árad illatából finoman vett kesernyés irányával, mellyel gyönyörűen egyesül mind egy édes érzet könnyed aláfestése és mind a citrusos jegyek frissítő játéka.
Végezetül még egy laza karamellás színezet is ékesíti meglepően kerek és kiváló illatképét.







Pohárba foglalt teste egyszerűen csodálatos annak tiszta, mély tónusú borostyán tekintetével. A habkoronájáról is hasonló képen fogok nyilatkozni. Telt, dús, sokáig marad masszív kiállásával és tört fehér enyhe, világos barnás árnyalatokkal színezett múlásával.


Kellemes szénsavval nyit amit megtör egy kissé merészebb savasság, majd szép lassan ez is lecseng. Mindez már a komló keserű, markánsan beköszönő jegyei mellett, társulva egy vékony karamell hatásával.

Az bontó.

Ezen érzet végig is kíséri a kortykép hosszát, enyhén változó intenzitás mentén. A komló keserűje is stabil módon kényeztet, viszont zárkózott, citrusos jelleme óvatos kiegészítője, mondhatni árnyéka a történetnek.


 Folytatásában egységes, a komló hozta jóságokkal a karamell édeskés hozadékával. Végjátékában majdan lecsengésében is kitartóan játszanak, ennél fogva örömteli kortyokat vázolnak.


Múlása sem rest és messzire kísér, lassan kopó ízek finom összességével.








Végül a mostani helyzet ábrázolása pixelekbe zárt látvánnyal.



 A folytatás kérdése még mindig nyitott, de keresem a megoldás pohárba töltését.

Árpamaláta, komló, élesztő.
6.0% V/V
0.33L
Magyarország


Megjegyzések