A Kis sziget sörkostoló estéje.

A péntek esti történet lényege, hogy a Kis sziget frissíteni szeretné a sörkínálatát. Úgymond vakon ittuk át magunkat 33 plusz kettő főzeten, az üvegek be voltak csomagolva így csak alakjukról lehetett következtetni nemzetiségükre. Itt a 0.33-as kicsi belgákra gondoltam, egyedül ők árulkodtak kilétükről. Előttünk papír és toll várt, feladatunk az adott sör értékelése volt három kategóriában 1-től 10-ig, szín illat és ízvilágukat megítélése történt mindenféle sós ropogtatók kíséretében.
A felsorakoztatott sörök között három olyan tétel volt amit eddig nem ízleltem, de biztosan, névvel együtt meghatározni egyet sem tudtam. Minden kóstolást követően fel lett fedve az ominózus sör és mindig meglepődve tapasztaltam, hogy ismerem már ittam. A sörök típusának felismerése nagyrészt sikerült, illetve árulkodó jegyeket hordozottak a belga főzetek.
Akkor mutatnám is az alanyokat már bontott és kiöntött üvegtestükkel a kronológiát szem előtt tartva.


































Tízen ittuk át magunkat ezen a sör soron, de a bevezetésben plusz kettő sört is említettem. Saját készítésű söreinkről van szó, meglepetésnek gondoltuk ráfűzni és jó alakalomnak bizonyult külső véleményt is meghallgatni.  Az ipa nagyobb sikert ért el igaz, a stout töménysége így 34 után már lehet soknak bizonyult. Hamarosan velük is jelentkezni fogok, de maradjunk még a jelen történetnél.
Mutatok még pár gyorsan elkapott pixelt mert inkább emelgettem poharam mint sem nyomogattam a kioldó gombot.
Mielőtt ezt megteszem íme a saját főzeteink üvegei.






Ő valójában egy Belgiumban főzött hazai gondolat.






A végeredmény.

Végezetül itt szeretném megköszöni a meghívást Péter számára, aki ha végez az eredmények megfejtésével és a hűtő feltöltésével, akkor majd arról is beszámolok, hogy a sok szubjektív vélemény mit eredményezett. Összesítve intenzív belga dominancia kísérte az estét, de volt amerikai, ír, angol, német és hazai érdekeltségű belga a poharakban. 



Megjegyzések