Tsingtao

Alapítási dátumuk 1903 és létrejöttét német telepeseknek köszönhetjük Qingdaóban, Shandong tartományában. Logójuk Zhan Qiao, a Qingdao déli partján fekvő móló képe ábrázolja. A Tsingtao szortimentje nem kínál túl sokat a maga kettő tételes főzetével és az ominózus sört már korábban is fogyasztottam, de hivatás szerűen űzött kupak gyűjtésem élt a megváltozott fémsapka adta lehetőséggel. 


Illatának egésze túl könnyűre szabott és alapvetően savanykás jegyekre épül ami tompa nagyon erőtlen hatásokat hordoz. A maláta nem dominál és csupán ködös tétel alig mutatva magából valamit a komlóról meg nem is beszélve mert hogy nincs. Mindehhez csatlakozik még egy elesett édeskés aláfestés.







Látványában tiszta testű nagyon világos arany színezettel. Habtakarója sűrűbb felépítésű hófehér színével, de sietve illan.





Gyenge szénsav savasság nélküli korty kezdettel amit halovány édeskés alapon folytat. Nélkülözi a maláta érdemi ízvilágát széthúzott erőtől mentes jegyeivel.


Ez elmondható a komló keserűjéről is pláne, hogy csak a korty végére fókuszál. Lehet, hogy én értelmeztem rosszul, de az olvasható prémium felirat maximum a címke minőségére vonatkoztatható.


A rizs ide vagy oda ezt sem kellett meginni.








Mint írtam, korábban már fogyasztottam a 302. főzetként.



Akkor Angliából érkezett 6.4dl-es üvegében.


Most klasszikus 0.33-as töltetként a 447. helyre érkezett kupakjával zárva a második keret 6. sorát.


Árpamaláta, komló, rizs, élesztő.
4.7% V/V
0.33L
Kína

Tsingtao Brewery Company LTD
Tsingtao Beer Tower,  Shandong, 266071 China
May 4th South Distric Hong Kong Centra Qingdao,
Shandong, 266071 China 

Megjegyzések