A 2. keret 7. sorának a vége.

Ismételten átittam magam 22 kupakkal zárt sörön elérve a 469 fémsapkát. Ellenben a gif ugráló pixelei több főzetet mutatnak köszönhetően a dobozos, illetve az egyszínű kupakoknak. Az üvegek és dobozok 28-an míg a kupakok 22-en, de a gifben csak 21-en tudható be a második feketének akit a túrázás iránti szeretetem marasztalt ( Kék sör ).









Közben nem elfelejtendő, hogy közeledek az 500. kupakhoz, de ahhoz még egy 22-es soron át kell inni magam meg még pár üvegen. Mielőtt belenyitnék a 8. sorba megbontom azon hazai főzeteket akik nem viselnek nyomtatott kupakot. Az ő számuk 10 körül van, illetve vannak dobozos sörök is, de velük szerintem később fogok foglalkozni.


Végezetül egy kis történelmi visszatekintés. Elsőnek a 315 kupakot számláló első keret látványa következik majd a második keret 154 fémsapkával. Természetesen a már elfogyasztott sörök címkéit is lementem az üvegekről amennyiben engedi magát. Általában 10 üvegből egy ami nagyon ragaszkodó és semmilyen metódussal nem tudom leszedni. Ezeknek a sorsa kérdéses, de sokat eltettem és majd a jövő eldönti sorsukat.



"A gyűjtő emberek boldog emberek", mondta Ovidius és ha mindehhez a sört is hozzáveszem valóban igaza volt.

Megjegyzések