пиринско Pirinsko Pivo_ледено "fagyosan"

A Pirinsko pivo sörgyár terméke és javaslatuk szerint ami a címkén olvasható ( Gúgöl barátom fordította ), szóval -1°C fokos hőmérsékleten javallott fogyasztani. Ezt már csak a bontás után realizáltam és csupán 4 kötőjel 6 fokos hőmérsékletre volt lehűtve, de színéből adódóan éreztem, hogy nem a hőmérséklete lesz a legnagyobb baj. A nyaki címke és az alatta lévő címkéje igazi tervező zsenire utal a változatosság tükrében. Egyébként a Carlsberg égisze alá tartozik a sörgyár.
Kettő sörrel korábban fogyasztottam a fiatal-sör nevezetű főzetüket.

Vártam hogy leüljön a habja remélve, majd élvezhetőbb illatot nyújt, de nem segített rajta. Bántó savanykás érzet valami ködös malátára emlékeztető hatással. Mint a poshadt sör valami borzalom.









Látványa? Mint a túlhígított szörp nagyon fakó világos test. Habfedője hófehér, de lassú múlása végére szétesik csúnya krémes állagot mutatva.



Bőséges szénsav amit szinte nem is kísér savasság, de élvezhető ízek sem. Már kezdetében vízízű ami hamar keveredik egy gyenge fémes ízzel és némi ködös malátával.


 Folytatásában igyekezne élesíteni a maláta, de felülmúlja egy formálódó savanykás érzet ami messze eltér a sörökben ízlelhető és élvezhető savany érzettől.


Van még némi komlós ihletésű keserű is, de alig alig érezni. Összességében az ízvilága is erősen emlékezetet a romlott sör ízére. Nem is kínzom magam tovább.






Egyedül a kupakja intenzív kék színének tudok örülni amivel a 466. helyre érkezett na meg persze a címkéjének.


A négy bulgáriai főzet után visszanyerendő az életkedvem, innék valami minőségi főzetet, hamarosan.

Árpamaláta, komló, élesztő
4.4% V/V
0.5L
Bulgária
Beszerzése: Ajándék, de én választottam amiért köszönet N. Réka és T. Péter számára.

пивоварна ( пиринско )
6ул. "димитър солунски" N°62
Благоеьград 2700

Megjegyzések